Waterkan xenos

Op zoek naar wijnglazen, kleine karafjes of waterglazen? De mooiste glazen en karaffen koop je bij Xenos. Bekijk ons assortiment op Xenos.


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Karaffen en Wijnkoelers.

Sapkan met kraan Puablo - liter. Met deze hippe sapkan tap je heel gemakkelijk een heerlijk drankje in je glas. Handig tijdens een feestje. Ben je op zoek naar een kan of karaf? Kannen en karaffen kun je op Blokker.


Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis. Gratis verzending vanaf €2-. De praktische en stijlvolle karaf met kurk is multifunctioneel!

Vergelijk het ruime assortiment karaffen o. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke waterkan met een kraantje. Heerlijk fris en een hartstikke . Onder de tap kun je nog glazen kwijt. In het kleine vak rietjes. Wie kan ik hier blij mee maken?


Ophalen en verzenden mogelijk. Mail mij gerust voor vragen. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen . Bormioli Rocco Fles klemdeksel giara - liter.


Waterkan met ijsblokjes geel 1L. Riverdale karaf Juice (cm). Veelal gratis verzonden! De Mason Jar sapkannen en glazen worden steeds populairder. Ze staan mooi, zijn fotogeniek, lekker groot en ook nog eens erg handig.


Tijdens De Proefparade ben ik verliefd geworden op de sapkan gevuld met sapjes, en mijn hart maakte dan ook een sprongetje toen ik deze sapkan in de Xenos.

De Xenos waterkan met tap is de goedkoopste van de drie. Maar dat neemt niet weg dat deze waterkan ook erg mooi is. Sterker nog, velen zullen deze zelfs het mooiste van de drie vinden. En het is voorzien van een glazen . Al eerder schreef ik ook over dit leuke theeglas van Xenos waarbij al een . Deze is trouwens ook geweldig!


Kan met tapkraan, handig voor feesten, patijen en bruiloften. Ik heb een rijtje gemaakt van de mooiste, glazen limonadetappen: limonadetap. Anna Gare glazen waterkan met kraantje. Glazen limonadetap ( liter). Limonadekan met kraan 3L.


Vorig jaar was ik op zoek naar een zogenaamde fruit infuser. In deze blog laat ik je mijn fruit infuser, ijsballen en vintage flesjes van de Xenos zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea