Sterke drank duitsland supermarkt

Voor grote drankinkopen is het een prima supermarkt. Het aanbod van de Duitse biersoorten is groot. De prijzen van bier en sterke drank zijn in Duitsland goedkoper door vooral de lagere accijns.


We kochten een mooie fles Ierse Whiskey voor een zacht prijsje. Openingstijden Real Rees Real is geopend .

Die bestaat namelijk niet. In Duitsland wordt sterke drank gewoon in de supermarkt verkocht. Soms ligt er naast de supermarkt nog een bijbehorende Getränkemarkt, maar zelfs dan wordt de sterke drank en de wijn vaak in de supermarkt verkocht.


De artikelen staan opgesteld in dozen, maar er zijn ook verse levensmiddelen. De aanbiedingen van non-food artikelen wisselen wekelijks. De Duitse ALDI winkel biedt een groot assortiment aan licht alcoholische dranken en mix . In iedere supermarkt , en dan zeker de wat grotere, heb je genoeg keuze uit soorten sterke drank.

Ik koop bv voor zes euro goeie whiskey in dld. Een fles jagermeister kost . Ik heb het aan mensen gevraagd daar, maar niemand kon engels en niemand begreep wat ik bedoelde. Nou verkopen ze in duitsland ook in de supermarkt sterke drank , dus dat klopt wel. Meer resultaten van forum. Waarom we dol zijn op winkelen in Duitsland - Groningen - DVHN.


Nog even kijken bij de andere winkels en het uitje naar dichtbij Duitsland is compleet. Dat is wel eens uitgezocht. De lijst is best lang, maar bovenaan staan in ieder geval sterke drank , wijn, Duitse speciaalbieren en sigaretten.


De eerste die je aan de rechterkant, ietwat verstopt, tegenkomt vanaf de Rijnbrug. De lege flessen worden hier handmatig ingenomen. En ze geven per bezoek bijna euro uit, meer dan bij een bezoekje aan een supermarkt in . Als wij naar Duitsland gaan, al is het maar een dagje, bezoeken we altijd de Trinkgut.


Tenslotte zijn we nog even langs de sterke drank gelopen. Behalve drank verkoopt Trinkgut ook chips, zoutjes, chocola en snoep, maar minder dan je in een gemiddelde supermarkt vindt. Ook al is Duitsland niet zover rijden, zou het handiger zijn als we bepaalde supermarkt producten online kunnen bestellen.

Ik hoor steeds vaker dat mensen eens in de zoveel tijd boodschappen doen in Duitsland. Welke (grote) supermarkten heb je eigenlijk in Duitsland , ben bang dat ik alleen de Aldi en de Lidl ken :o. Veel mensen gaan naar Duitsland omdat de sterke drank en het vlees er goedkoper zijn.


Ik ben weleens eerder in Duitsland boodschappen wezen doen, en toen was het me al opgevallen dat de supermarkten groot zijn en veel artikelen. Was onlangs een paar dagen in Duitsland voor het werk, en het viel me op dat de prijzen in de supermarkt daar véél lager liggen dan in Vlaanderen. Hobbyartikelen (iig op aquariumvlak).


Brandstof (hoewel ik met België me afvraag of dat scheelt). Ik wil er eigenlijk wat vaker heen, is ook . Eens in de zoveel tijd is het weer zover. Het assortiment is er anders, de winkels zijn groter en, ook boeien er hangt voordeel in de lucht.


Grensbewoners shoppen massaal over de grens en dat kost supermarkten omzet. Distrifood maakte een rondgang langs een aantal supermarkten in de grensstreek rond Enschede. De aantrekkingskracht van Duitsland was er ook al voor de accijnsverhogingen op brandstof, tabak en alcohol. Echt schappen vol en buiten de grote merken om vaak vele malen goedkoper dan hier. Sterke drank kan je in Duitsland gewoon in de supermarkt kopen.


Zo betaalde ik voor de fles Captain Cook (soort bruine rum) €- en voor de Wodka . Daar heb je alle supermarkten bij elkaar op een industrieterrein, met volop parkeergelegenheid. Dalhoeven vindt vooral sterke drank en bier goedkoper. Je moet hier trouwens oppassen met blikjes en petflessen: die kennen in Duitsland statiegeld en dat komt er aan de kassa nog bij. In supermarkten worden bijvoorbeeld vaak geen kratten bier verkocht.


Nederland lijkt me niet goedkoper.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea