Uit pauline's keuken kookboek

Ze schreef eerder de bestseller Het voedselzandloperkookboek , dat direct na verschijning een bestseller werd en waarvan meer dan 100. Op mijn blog deel ik al mijn keukengeheimen ! Maar ook hotspots die je niet mag missen en reviews van kookboeken en andere culinaire. Een week eerder dan verwacht, dus dat kwam als een grote verrassing. Ik ben helemaal aan het shaken van de adrenaline.


Ik vind het stiekem toch wel spannend.

Het is echt een Pauline boek geworden. Licht en fris, met alleen maar lekkere recepten. Je kunt zelf kiezen voor een gesigneerde of ongesigneerde versie.


Zoals jullie weten staan er inmiddels drie kookboeken op mijn naam. Elk boek is te bestellen in mijn webshop. Op haar blog uitpaulineskeuken. Met lekkere recepten weet zij anderen te inspireren om de keuken in te duiken.


Uit Paulines keuken is haar tweede boek.

Eerder schreef zij de bestseller Het voedselzandloperkookboek (meer dan 10exemplaren verkocht). Allerlei simpele, maar heerlijke gerechten waar je volop van kunt genieten. Met bijna 1nieuwe recepten een ware inspiratiebron in de keuken.


Daar kan ik mij wel in vinden. Vooral in het eet-gedeelte. Lekker eten maken (en opeten) is mijn lievelingshobby. Vijf jaar geleden begon ze met het delen van recepten op haar blog uitpaulineskeuken.


De meesten van jullie kennen haar blog . Met deze cookies kunnen wij en derden jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen. Als je verder gaat accepteer je onze cookies. Net als voorgaande boeken, is ook deze zeker een aanrader! In Feel Good Food staan bijna negentig lekkere recepten met simpele, voedzame en . Vandaag deel ik dit lekkere receptje met je, en tip ik je over dit nieuwe mooie kookboek van mijn foodvriendinnetje. Lichte en makkelijke recepten waar je blij van wordt.


Meer in ons boekverslag over dit kookboek. Hi, welkom op mijn kanaal. Zijn onze versies net zo lekker als het kookboek belooft?

Ieder zaterdag komt er een nieuw. En ik laat je zien dat dit. De beste ideeën komen op vakantie. Zo is ook dit idee ontstaan.


Na het voedselzandloper kookboek wilde ik ook echt een eigen boek maken, een echt Pauline boek. Ik liet het idee eerst .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea