Ervaring ikea godmorgon

Bij Ikea zag ik de nieuwe serie badkamermeubels genaamd GODMORGON waarvan ik de hoogglans antraciet uitvoering erg mooi vind. Maar omdat er de volgende tekst bij staat. Kwamen voor wat anders bij ikea en daar stonden ook wastafel kasten.


Iemand ervaring hiermee ? Het is betaalbaar, jaar garantie en is verder eigenlijk wat we zoeken.

Verder zoek ik tips voor badkamer in ruimte met schuine wand. Maar dat zijn grote ruimtes met schuin . Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van ikea badkamerkastjes? De godmorgon serie van ikea ziet er hetzelfde uit en is stukken goedkoper maar is de kwaliteit . En het ziet er echt mooi uit.


Marin, ik geloof dat je hier wel eens een foto van hebt laten zien? In mijn herinnering heb jij echt een hotel badkamer.

Zou jij eens willen plaatsen welke jij hebt van ikea ? Wat een leuk compliment. Dit is onze badkamer met ikea badmeubel. Afbeelding Is dit niet die Godmorgon. Het grote voordeel van IKEA vind ik persoonlijk dat ze niet moeilijk doen met garantieclaims. Wij hadden een Godmorgon wastafelkast waarvan na jaar het frontje begon op te bollen door vocht.


Met een foto langsgegaan en er werd direct t gezegd dat we de kast mee konden nemen en om konden ruilen . Na lang nadenken gaan we toch voor Ikea Godmorgon. Want eerlijk is eerlijk,de grijze hoogglans past perfect bij de vloer. Hartelijk dank voor uw input! En als het over een paar jaar misschien niet zo mooi meer is (al geloof ik dat niet) of . Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.


Wij hebben de kasten van godmorgon en de norrviken wastafel. Ik vind het superkwaliteit voor een leuke prijs. En ik zie net dat er eindelijk opbergsystemen voor in de lades zijn.


Wie heeft er ervaring met IKEA keukens zelf installeren?

Fijn om de badkamer op orde te houden! Zo goed als nieuw Ophalen. De GODMORGON collectie geeft je alle mogelijkheden om de badkamer van je dromen te creëren, van compacte wastafels tot dubbele wasbakken.


Alle badkamermeubels en wastafels bekijken. Bekijk ons cookiebeleid. Als je doorklikt ga je akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.


Of laat je in onze winkels inspireren voor je badkamer. IKEA Godmorgan Braviken - review and thoughts years later. Badkamer meubel molger van ikea in prima staat, met rietenmandjes €400. Nieuwe badkamerkast Godmorgon Ikea hoogglans wit. Wil je een nieuwe badkamer van IKEA laten plaatsen en installeren?


Vraag dan vandaag nog een echte. Vergelijk vakmannen op basis van reactie, prijs, ervaring en reviews. Kies zelf met wie je contact opneemt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea