Verkopen via ebay ervaringen

Ik ben een redelijk ervaren verkoper via Marktplaats. Op één ervaring na altijd goede ervaringen mee gehad. Nu heb ik een aantal items te koop waarbij een international publiek aanspreken denk ik slim is. Naar verluidt is eBay in Duitsland verkoopsite nummer 1. Via MP raak ik de boel momenteel in ieder .

Bay , waarom werkt het niet in NL? MCS9your account has been suspended. Meer resultaten van gathering.


Ik heb de nodige laptop onderdelen liggen waarvan sommige op Ebay best nog voor aardige bedragen over de digitale toonbank gaan dus ik ben voornemens om deze via Ebay te gaan verkopen. Al jaren ben ik actief op Ebay en heb een feedback van 1. Ebay handelen met China, Ruslan of welk buitenland dan maar . Beginnen met verkopen op ebay.

Er zijn enkele zeer belangrijke zaken waar je mee moet beginnen, indien je via eBay geld wilt verdienen. Veel verkopers haken in deze beginfase al af. Hier ontdek je de tips en trucs die jou zullen helpen tijdens deze fase en ervoor zullen zorgen dat jij wel een goede start maakt. Helaas zeer slechte ervaringen met Paypal.


Een bestelling die met Paypal was betaald is waarschijnlijk met een gehackt account uitgevoerd. Dit kon ik niet zien heb de bestelde artikelen netjes geleverd. Degene wie het account toebehoorde heeft een klacht ingediend. Uiteraard kon ik aantonen dat . Re: Ervaringen met veilingsites (marktplaats, ebay , cata, etc).


Ik koop en verkoop zeer regelmatig via Marktplaats. Gaat tot nu toe eigenlijk altijd goed. Hoi ik heb een aantal dingen op Marktplaats staan maar de verkoop loopt zo goed als niet. Nu koop ik zelf regelmatig via Ebay maar nu wilde ik daar ook het een en ander op zetten. Maar hoe zit dat nou met de kosten?


Wie heeft er hiermee ervaringen en mss wel wat tips? Omdat ik aan het sparen ben voor de nieuwe Omega Seamaster 3wil ik een aantal horloges in de verkoop te doen.

Hierdoor houd je andere leden op de hoogte van je ervaring en draag je eraan bij dat eBay een veilige plaats blijft om te kopen en te verkopen. Deel uw aankoopervaring en hoor wat klanten hebben gezegd over Ebay. Kopen doe je niet bij Ebay , maar bij een verkoper die verkoopt via Ebay.


Het bleek al snel dat je bij Cata nog meer met list en bedrog te maken krijgt dan bij bijvoorbeeld Marktplaats. Van dat wij niet de enige zijn met dergelijke ervaringen zijn voortdurende . Iemand ervaring met objecten via eBay verkopen in het buitenland ? Sinds heel kort (vandaag) kan je op eBay blijkbaar geen objecten meer te koop. Loont het de moeite om je producten daar aan te bieden.


Reden dat ik niets meer via Ebay verkoop en geen PayPal meer gebruik. Overal op eBay zijn koopjes te vinden. Of je nu iets wilt kopen tegen een vaste. We hebben een aantal punten voor je op een rijtje gezet waarmee je objecten succesvol kunt kopen op eBay. Een object kopen via het programma voor wereldwijde verzending.


Met dit programma kunnen . Is de ebay -verkoper ter kwader trouw dan krijg je zelfs je geld terug van de aankoop (met uitzondering van de verzendingskosten en een vrijstelling vroeger bood ik bij verkopen ook mogelijkheid aan via paypal te betalen (beetje in prijs incalculeren alsook kosten aan ebay dit niet gering zijn) maar is . Je kunt de meeste dingen voor afloop van de veiling met de verkoper bespreken, bv. NL versturen, wat de verzendkosten zijn etc. Dat MP niet zo veilig is als t om grotere bedragen gaat weet ik, vandaar ook mijn vraag of Ebay dat wél is. En ook paypal, want daar heb ik nog geen ervaring mee.


Als je in Europa koopt . In mijn ervaring kun je beter je productprijs verhogen dan verzendkosten berekenen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea