Beko wasmachine doet niets meer

Heb mijn was er in gedaan, deurtje dicht wasmachine aan, niks. Lampjes branden allemaal niet en de deur wil ook niet meer open. Zodra ik de deur knop indruk gaat de aan uit knop ook in.


Ouders zijn vanmorgen vertrokken naar Kroatië dus zij . Oeps, wasmachine deur gaat niet meer open. Beko wasmachine doet niks meer.

En ik doe de opleiding Industriële automatisering BOLop het Summa College, waarvan ik over een maand hoop af te studeren. Na een beetje bezig te zijn geweest met . Als de schakelaar van de deur defect is kan het zijn dat uw wasmachine niet meer centrifugeert of helemaal niet meer werkt. De schakelaar moet vervangen worden. Kijk ook eens bij het probleem.


Je vind hierover meer info bij het probleem wasmachine pakt geen water. Hij start niet , pompt geen water in de trommel en maakt geen enkel geluid. Mijn wasmachine start niet meer.

De deur sluit goe maar als ik hem aanzet tikt hij alleen maar (normaal starten hoor je tik, alsof de deur vast klikt). Zeepbakje is schoon, watertoevoer doet het, filter schoon, kortom wat is het? Ik besloot uit veiligheidsoverweginigen maar om de wasmachine uit te zetten. Maar nu doet de wasmachine niks meer.


Ik krijg de deur niet open om de was eruit te halen. Maar ik krijg de machine ook niet eens meer aan. Nog niet met een digitaal scherm. Meer resultaten van forum.


Oorzaak van een wasmachine die niet wil starten achterhalen. Ineens werkt uw wasmachine niet meer. Het programma start niet , of de machine blijft in het programma hangen. Meestal wordt het probleem veroorzaakt door iets simpels zoals een verstopte slang of een niet (volledig) geopende kraan. Spring naar Wasmachine werkt niet - Het meest voorkomende probleem is dat de wasmachine niet start of helemaal niet meer doet.


Als de deur niet goed is gesloten gaat de wasmachine niet aan. Controleer of de kraan goed open staat. Zo niet dan is de watertoevoer een probleem. Gaat jouw wasmachine niet open?

Wanneer het deurtje van de wasmachine niet meer opengaat zijn er meerdere oorzaken en oplossingen. Het niet meer draaien van de wasmachinetrommel is gelukkig geen reden tot paniek, want het kan gemakkelijk worden verholpen. Een veelgehoorde klacht is dat de wasmachine uit het niets niet meer centrifugeert. Omdat je jouw apparaat vaak nodig hebt is het belangrijk om hier direct iets aan te kunnen doen. Pompt jouw wasmachine het water na afloop van de was niet meer af.


Lees hier alles over de mogelijke oplossingen voor dit wasmachine probleem. Nu heb ik onlangs een stroomstoring gehad waarna ik een. Waarschijnlijk doet de deurvergrendeling het niet meer , even testen of de deur wel gesloten wordt of niet. Want dan gaat hij ook niet draaien.


Dag forumlezers, sinds enkele maanden pakt mijn wasmachine de wasverzachter niet meer uit het bakje. Heb het bakje eruit gehaald en goed schoongemaakt e. Ik heb de stoppen vervangen, maar de aardlekschakelaar is niet uit. Als de kortsluiting is ontstaan in de wasmachine dan is het niet zo vreemd dat deze het niet meer doet.


Loop geen onnodig risico en laat het e. Centrifugeren is een proces waarbij de trommel van de wasmachine heel snel ronddraait. Het water in het wasgoed wordt er op deze manier uitgedrukt. Dit is handig want je kleding komt droger uit het apparaat. Helaas is het ook een veelvoorkomend probleem dat een wasmachine niet meer centrifugeert. Reageer op deze vraag Misbruik melden.


Om te weten hoe het komt, en wat eventueel de gevaren zijn, leek het mij handig om technisch advies op te vragen bij de importeur, Asogem Nederland BV te Zoetermeer. De wasmachine is nog geen jaar oud. Ik dacht dat als ik met de winkelier zou bellen (Media Markt), deze toch niet verder zou komen .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea