Aquarium achterwand zwart maken

Dat moet prima kunnen, even goed kijken welke verf je gebruikt en lekker doen. Heb het zelf niet gebruikt, maar wel van anderen gezien en gewoon een zwartgeverfde achterkant geeft een mooi effect. Enige afweging die je moet maken is met het stapelen van stenen.


Tegen een achterwand voelt dit voor . Ik heb een achterwand van juwel maar de kleuren van me vissen vallen helemaal weg :x. Ik bedoelde meer om de huidige achterwand zwart te maken.

Het idee is eigenlijk best leuk. Zit zelf ook te verzinnen om die simpele juwel achterwand eruit te slopen en gewoon iets achter de bak te doen. Stappenplan zelfbouw achterwand. Achterwand van Leisteen?


Meer resultaten van aquafora. Ik heb besloten om de buiten kant van mijn aquarium zwart te verven. Eventu om je techniek in de bak weg te werken : echt een achterwand maken.


Hoe maak je een aquarium achterwand.

De achterwand heb ik gemaakt op de manier die Art in het artikel Het zelf maken van een aquarium rotsachterwand. Ik heb gekozen voor bruine zijdeglans acrylverf en zwart schoolbordverf. Aquarium achterwand kopen? Deze kunnen zeer bepalend zijn.


Lees eerst deze blog erover voordat je zelf een aquarium achterwand gaat maken of kopen! Je achterwanden zelf maken heeft zo zijn voordelen: een eigen achterwand is uniek, je bespaart een hoop gel je kunt een compartiment voorzien om alle buisjes en het. Eens die platen in het aquarium zijn gekleef worden ze met tegellijm afgewerkt en eens dit droog is met 1 acrylaat (latex) verf beschilderd. Ik zou de wand donkergrijs maken. Niet zwart , maar ook niet te licht.


Alle tips zijn welkom, aangezien ik een doe-het-zelf-kluns ben. Kan ik meteen ook de naam krijgen van een product om tegellijm van glas te halen? Want ik moet de werken uitvoeren in het aquarium , en mezelf kennende zal heel de boel . Blauw en zwart worden worden het meest gebruikt, maar u kunt ook andere kleuren kiezen, het maakt vissen niet uit! Er bestaan diverse merken die goede achterwanden maken die je in het aquarium plaatst.


Ik ben aan het twijfelen of ik straks in mijn aquarium een achterwand wil of gewoon zwarte folie er achter wil plakken. In dit artikel wordt er beschreven hoe je eventueel een eigen achterwand voor je aquarium zou kunnen maken. In de volgende foto na twee lagen tegellijm heb ik gebruik gemaakt van een laagje tegellijm met een extra kleur ( zwart ).

De donkere zwarte kleur heb ik alleen . Om al de gepurde platen vast te zetten in het aquariueen spuitbus TEC7. PUR is groen of geel gekleur als je sneller van deze kleur wilt af zijn (zoals ik) koop je twee componenten EPOXSY verf. Dit is het zowat qua materiaal.


Met PUR kan je de achterwand verschillende vormen geven. ADA Screen vinyl achterwand folie is eenvoudig aan te brengen en vergroot het diepte-effect in het aquarium. Lees al onze klantenbeoordelingen over Juwel achterwand poster voor aquaria op zooplus. Goed nat maken met een beetje dreft en er valt genoeg te verschuiven.


Een blauwe achterwand heeft als voordeel dat het meer licht reflecteert, en ik het mooi vind(persoonlijk dus). Voordeel van een blauwe achterwand is ook dat je geen ruimte in je aquarium verliest. In kleine aquaria vind ik zwart het mooiste, juist vanwege de extra diepte die het lijkt te geven.


Wij maken gebruik van zwart plakplastic in dit artikel. Natuurlijk kunt u ook de zijkanten verven, maar verf is. Kijk vanaf de binnenkant van het aquarium waar het overtollige plastic zit.


Het glas van het aquarium kan het beeld vervormen, dus snij beetje bij beetje weg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hetal carrousel demonteren

Siematic keuken lade eruit halen

Plintklem ikea